czwartek, 30 czerwca 2011

Rozdanie dyplomów

Na początku czerwca było ... 
To Miejski Dom Kultury (filar tylko a cały można tu obejrzeć) .... i ja:)
Czekanie na wywołanie ...
Odebranie dyplomu ...
Mój dyplom za uczestnictwo w Zajęciach Kółka Plastycznego przedstawiam ...
A to jeden z moich obrazków ...
A to zdjęcie zdjęcia mojego z tablicy zrobione ..... twórcza praca w artystycznym skupieniu:)
Jeszcze kilka zdjęć z tego spotkania u babci D. można obejrzeć (np. jak Małgosia dobierała się do mojej czekolady:)).

Dostałam promocję do drugiej klasy!!!

Miłych wakacji!!!

Aha, i jeszcze jedno ... babcia D. powiedziała, że jest wolna jak ptak i jej się nie pogania bo jak się ją będzie poganiać to w żółwia lub ślimaka się zamieni  ....... ja jej nie poganiam a ona w żółwim tempie posty pisze z wydarzeń, które już dawno były:)

3 komentarze:

  1. Moje gratulacje! Koniecznie potrzebne mi Twoje zdjęcia (to z dyplomem i to z obrazkiem) do naszego klasowego bloga. No, chyba, że Babcia zgodzi się na skopiowanie ich z Internetu. Pozdrawiam bardzo wakacyjnie :) Barbara W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Basiu, proszę mi na mojego ,,meila,, przesłać swojego (miałam ale zgubiłam) wtedy prześlę te dwa zdjęcia.
    Pozdrawiam. Danka M.

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety takie są Babcie i ja do takich należę - niemniej gratuluję i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...